Madad Ya Madadul Haq Ya

Question:

saya ada pertanyaan apakah ada dosa atau perbuatan tertentu yang membuat Shaykh Hisyam marah dan sampai meninggalkan kita, tolong beritahu saya. karena saya sangat takut kehilangan Shaykh dalam kehidupan dunia dan akhirat. salam dari pecinta yang faqir.

Google Translation: 

I have a question whether there is a sin or a certain deed that makes Shaykh Hisham angry and leaves us, please tell me. because I am very afraid of losing Shaykh in this world and the hereafter. greetings from a poor lover

Answer:

wa alaikum salam,

wa alaikum salam,

Syekh Hisyam Kabbani bersama kita dan mendukung kita untuk tetap beriman di masa-masa yang sangat kelam ini. Dia telah melakukan khalwah spiritual untuk membangun kekuatan spiritualnya untuk hari-hari Akhir Zaman yang akan datang. Jagalah kuatnya hubunganmu (rabitah) dengannya.

Google Translation:

Shaykh Hisham Kabbani is with us and supporting us to keep faith in these very dark times. He has gone into a spiritual khalwah in order to build his spiritual power for coming days of the End Times. Keep your connection (rabitah) with him strong.

Taher Siddiqui

This entry was posted in Sufism (Tasawwuf) and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.